Autamme tekemään parempia päätöksiä

Taloyhtiön hallituksessa pääsee konkreettisesti vaikuttamaan elämänsä suurimman sijoituksen arvon lisäksi moneen muuhunkin asiaan. Hallituksen vastuulla on huolehtia hallinnosta, rakennusten hoitamisesta, talouden valvonnasta sekä tiedon jakamisesta. Vaikka lista hoidettavista asioista on pitkä ja vastuu suuri, tärkein päätös, jonka taloyhtiössä voi tehdä, on hyvän isännöitsijän valinta. Yhteistyön sujuessa hallitus tekee päätökset ja me isännöitsijät hoidamme työt. Tämä vapauttaa vastuuasemissa olevien aikaa ja saa arjen rullaamaan taloyhtiössä.

Yhteistyömme taloyhtiöiden hallituksien kanssa perustuu suunnitelmallisuuteen sekä yhdessä sovittuihin toimintatapoihin ja vastuisiin. Yhteistyön vuosikello on käyttämämme tehokas työkalu, joka rytmittää hallitustyöskentelyä. Se huolehtii siitä, että kaikki oleelliset päätökset tulevat tehtyä oikeaan aikaan. Suunnitelmallisuus tehostaa taloyhtiön asioiden hoitamista ja näkyy alhaisempina hallintokustannuksina.

Tietosuojaseloste

Evästeet

Isännöintipiste kerää tietoa verkkosivustolla vierailevista selaimista evästeiden (cookies) avulla. Tämä on yleinen käytäntö useissa verkkosivustoissa. Evästeiden avulla saamme tietoa sivujemme käytöstä verkkosivustoilla vierailevien käyttäjien laitteista. Käytämme evästeitä pääasiassa analysointiin. Voimme analysoida sivustolla vierailijoiden määrää sekä miten kävijät ovat päätyneet sivustolle. Tiedot auttavat meitä kehittämään ja parantamaan sivustoja. Olemme sitoutuneet käsittelemään tietoa luottamuksella.

Käyttämällä Isännöintipisteen sivuja käyttäjä antaa suostumuksensa kyseiseen tietojenkäsittelyyn ja evästeiden käyttöön. Käyttäjällä on mahdollisuus estää evästeiden käyttö verkkoselaimessaan. Tämä tehdään yleensä selaimen tietoturva-asetuksista. Käyttäjä voi myös halutessaan tyhjentää evästehistorian verkkoselaimen asetuksista. 

Tietosuoja – Isännöintipiste lomakkeet ja rekisterit

Yleistä

Isännöintipisteen toiminnan kannalta on välttämätöntä kerätä ja hallinnoida taloyhtiöihin liittyviä henkilötietoja. Asiakasrekisteri on rekisteri, jossa ylläpidetään jäsenien tietoja. Jäsenet sisältävät hallitusten jäsenet, asukkaat ja omistajat. Isännöintipiste kerää myös henkilötietoja viestintä- ja markkinointitarkoituksiin. Kaikki henkilötietojen käsittely tapahtuu kunnioittaen rekisterissä olevien henkilöiden yksityisyyttä.

Peruste

Isännöintipiste tarvitsee tietoja asiakassuhteiden hoitamista varten. Asiakkaiden tietäminen on olennainen osa taloyhtiöiden hallintaa. Muiden kuin asiakkaiden osalta tarvitsemme henkilötietoja markkinointiin ja asiakashankintaan. Kerättävien tietojen osalta perusteena on oikeutettu etu. Käytämme asiakasrekisterin tietoja asiakkuussuhteen ylläpitämiseen sekä viestintään.

Rekisterit

Asiakasrekisteri

  • Nimi
  • Yhteystiedot: Osoite, puhelinnumero ja sähköposti
  • Taloyhtiö
  • Rooli taloyhtiössä
  • Yhteydenotot

Markkinointirekisteri

  • Nimi
  • Yhteystiedot: Osoite, puhelinnumero ja sähköposti
  • Taloyhtiö
  • Rooli taloyhtiössä

Tietojen kerääminen

Asiakasrekisteriin sisältyvät henkilötiedot saamme asiakkaalta itseltään ja sidosryhmiltä. Tietoja voidaan kerätä ja päivittää myös viranomaislähteistä tai muilta palveluntarjoajilta.

Tietojen säilyttäminen

Säilytämme henkilötietoja asiakasrekisterissämme sen ajan, kun henkilö on osakas tai asuu kyseisessä taloyhtiössä ja niin kauan kuin taloyhtiö on Isännöintipisteen asiakas. Tämän jälkeen säilytämme asiakkaisiin liittyviä henkilötietoja niin kauan ja siinä laajuudessa kuin se on tarpeellista laskutuksen, perinnän ja oikeudellisten toimenpiteiden takia. Markkinointiin liittyviä rekisteritietoja säilytämme toistaiseksi.

Tietojen luovuttaminen ja siirtäminen

Henkilötietoja ei luovuteta eteenpäin. Henkilötietoja voidaan kuitenkin luovuttaa viranomaiselle, joka esittää lakiin perustuvan tietopyynnön.

Tietojen saanti

Henkilötiedot sijaitsevat tietojärjestelmätoimittajien palvelimilla sekä yrityksen tietokoneilla.
Paperimuodossa olevia asiakirjoja on toimistossamme ja toimiston arkistossa.

Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on oikeus saada tieto häntä koskevista tiedoista, oikeus pyytää häntä itseään koskevien tietojen oikaisemista tai poistamista taikka käsittelyn rajoittamista, oikeus vastustaa häntä itseään koskevien tietojen käsittelyä sekä oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle. Poistamis- rajoittamis- tai vastustamisoikeutta ei kuitenkaan ole sellaisten tietojen osalta, joiden käsittely on välttämätöntä tai tarpeellista.

Rekisteröidyllä on oikeus saada tietosuojaan liittyvien oikeuksien toteuttamista koskeva asia käsiteltäväksi valvontaviranomaiselle (tietosuojavaltuutetun toimisto), mikäli emme ole noudattaneet tietosuojaa koskevia säännöksiä.

ISÄNNÖINTITODISTUKSEN TILAAMINEN VERKKOKAUPASTA

Toimitusehdot

Isännöintipiste Y-tunnus: 0909742-7 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: asiakaspalvelu@isannointipiste.fi
Puhelin: 09 838 6700
Osoite: Peltolantie 2 D, 01300 Vantaa
PL 181, 01301 Vantaa

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Jousto, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilaukset toimitetaan arkipäivisin asiakkaan valitsemalla toimitustavalla. Isännöitsijätodistus lähetetään viiden arkipäivän sisällä tilauksesta.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Miia Pylkkänen

Kirjanpitäjä

Miia on kokenut kirjanpidon ammattilainen, joka hoitaa ammattitaidolla vaativatkin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiön taloushallinnon tehtävät. Kokemusta kiinteistöjen kirjanpidosta Miialla on 15 vuotta ja viimeisimpänä koulutuksena kiinteistöalan kirjanpidon jatkotutkinto.

Lenita Ala-Könni

Isännöitsijä

Lenita on isännöitsijä, jossa yhdistyvät pankinjohtajan talousosaaminen, teknisen isännöitsijän näkemys sekä tarttuvan positiivinen asenne. Vuosien kokemus pankkialan johtotehtävistä sekä taloyhtiöiden isännöinnistä takaavat moniulotteisen näkemyksen taloyhtiöiden johtamiseen ja kehittämiseen. Isännöinnin ammattitutkinnon (IAT) lisäksi Lenita on suorittanut taloushallinnon merkonomin tutkinnon.

Marko Perämäki

Isännöitsijä

Isännöitsijänä työskentelevä Marko hoitaa tehtävänsä jämptisti ja sovitussa aikataulussa. Taloyhtiöiden kehittämisessä Markoa kiinnostaa erityisesti taloyhtiöiden elinkaariajattelun mukainen kunnossapidon suunnittelu ja toteutus. Johtamisen ja projektien erikoisammattitutkinto luo hyvän pohjan isännöitsijän työhön.

Tero Nevalainen

Isännöitsijä, asiakasvastaava

Tero työskentelee isännöitsijänä ja vastaa lisäksi myös yrityksemme palveluiden esittelystä ja myynnistä. Terolla on yli 10 vuotta kokemusta kiinteistöjen ylläpidosta ja hallinnoinnista. Mutkattoman asiakaspalveluasenteensa, luotettavuutensa ja pitkäjänteisyytensä ansiosta asiakkaat kehuvat Teron olevan ”puhelias, mutta luotettava ja sanojensa mittainen mies.” Isännöinnin ammattitutkinnon (IAT) lisäksi Teron ammattiosaamista täydentävät syksyllä 2020 alkaneet Isännöinnin erikoisammattitutkinnon (IEAT) opinnot.